DELIA MARA_AFBEELDINGEN_WEBSITE (5).jpg

AQUAFITNESS
VOOR ZWANGEREN

Regelmatig bewegen heeft een positieve invloed op onze gezondheid. Tijdens de zwangerschap blijven de algemene aanbevelingen geldig, maar cijfers tonen aan dat de hoeveelheid beweging steeds verder afneemt naarmate de zwangerschap vordert.

 

Het toenemende effect van de zwaartekracht op het lichaam van de zwangere vrouw maakt vlot bewegen steeds moeilijker. Blijven bewegen tijdens de zwangerschap is niet alleen belangrijk voor een goede zwangerschapsuitkomst maar ook voor een goede bevallingservaring.

 

In het water verminderd deze invloed. Bovendien geeft de hydrostatische druk op het lichaam positieve effecten voor zowel moeder als kind. Door gebruik te maken van de weerstand van het water kunnen spiergroepen getraind worden op een niet-belastende manier.  

VOOR WIE

WANNEER

LOCATIE

PRIJS

PRAKTISCH

Deze groepsles is toegankelijk voor alle zwangere vrouwen - pril zwanger of al verder gevorderd. Je kan op ieder moment van je zwangerschap of doorheen het jaar instappen. 

De lessen gaan door op dinsdag van 19u-20u op onderstaande data:                       

                                                                                                     

Reeks 1:     16/08 - 23/08 - 30/08 - 06/09 - 13/09                         

Reeks 2:     27/09 - 04/10 - 11/10 - 18/10 - 25/10                      

Reeks 3:     15/11 - 22/11 - 29/11 - 06/12 - 13/12                   

 

'Little Bubbles Baby Spa'

Doornstraat 4

9550 Herzele

 

5 lessen                    €90,00

Per les                      €18,00             Enkel indien je uitgerekende datum geen volledige lesreeks meer toelaat!

De lessen gaan door op een kleinschalige locatie. Hierdoor zijn het aantal deelnemers beperkt! 

Via het sport-formulier van je ziekenfonds kan je een gedeeltelijke terugbetaling aanvragen. Vraag dit document op bij je ziekenfonds en bezorg het formulier aan mij.

20220502_193207.jpg

ZWANGEREN ZEGGEN:

Leuke ervaring om te doen! Ik heb voornamelijk meegedaan om mij wat fitter te voelen. Alsook mentaal is het leuk om onder nog zwangere vrouwen te zijn. Ze bereidt je op het einde van de les kort voor op de bevalling. Bepaalde oefeningen die je eventueel kan proberen tijdens de weeen. Blij dat ik mij hiervoor heb ingeschreven!